Strona główna » Newsy » Aktualizacja Dead by Daylight 5.1.0: Nowy wygląd Ocalałych i mapy Szpital, Buff Magika i usprawnienia

Aktualizacja Dead by Daylight 5.1.0: Nowy wygląd Ocalałych i mapy Szpital, Buff Magika i usprawnienia

Dziś pojawiła się nowa aktualizacja do Dead by Daylight, która dodała nowy wygląd większości Ocalałych, zmiany na mapie Szpital, poprawki do mocy Magika oraz usprawnienia z paletami i chwytami.

Zmiany

Modyfikacje, które przyniesie aktualizacja opisywaliśmy już szerzej w artykule poświęconym PTB, który można przeczytać tutaj. We wpisie przedstawimy więc pokrótce nowości jakie można zobaczyć w grze.

Nowy wygląd Ocalałych

Kolejnym elementem w grze, który uległ zmianie graficznie to wygląd Ocalałych. Zostały zmienione nieco rysy twarzy, fryzury oraz tekstury ubrań dla postaci:  Ace, Adam, Claudette, David, Dwight, Feng, Jake, Kate, Laurie, Meg, Nea, Quentin i Tappa. Zmienione zostały także niektóre kosmetyki dostępne w Sklepie.

Na oficjalnym kanale Dead by Daylight na YouTube można podejrzeć kilka nowych zmian:

Mapa Instytut Pamięci Lery’ego (Szpital)

Nowy szpital w Dead by Daylight

Choć mapa ze Szpitalem przeszła już kiedyś rework graficzny przy wprowadzonych zmianach w mocy Doktora, dostosowano mapkę pod nowy wygląd gry. Zmieniono tekstury ścian i podłóg, dodano nową trawę oraz zmieniono oświetlenie. Zmiany są kosmetyczne.

Buff Magika

W aktualizacji wprowadzono kilka modyfikacji w mocy Magika, aby był przyjemniejszy do grania oraz silniejszy.

Wśród najważniejszych zmian to:

  • Maksymalny poziom Poszarpania to teraz 6 (zmiana z 8) – oznacza to, że należy trafić Ocalałego 6 razy za pomocą nożyków Trickstera
  • Szybsze zanikanie Wskaźnika Poszarpania – pełen wskaźnik zaniknie w ciągu 15 sekund lub w ciągu 20 sekund, w przypadku gdy Ocalały biegnie
  • Krótsze opóźnienie, zanim Wskaźnik zacznie zanikać – zmiana z 20 sekund na 10 sekund
  • Po zadaniu ataku podstawowego ze wskaźnika znikną 3 poziomy Poszarpania (zmiana z 4)
  • Rzut nożykami z Gwoździa Programu będzie rozpoczynać się sekundę wcześniej
  • Do aktywacji Gwoździa Programu wymagane jest teraz 30 nożyków (zmiana z 20)
  • Na aktywację Gwoździa Programu gracz ma teraz 30 sekund (zmiana z 10)
  • Dodano nowe wskaźniki trafiania nożykami. Teraz łatwiej zauważyć czy trafiono nożykiem w Ocalałego.

Zmiany od PTB:

  • Zmniejszono liczbę noży do 44 noży (było 60)
  • Maksymalny bonus prędkości nożyka po rzuceniu 8 noży wynosi 25% (było 33%)
  • Add-on Sakiewka do sztuczek: Dodaje 4 noże do ekwipunku (było 10)
  • Add-on Zakrwawiony szal: Dodaje 8 noży do ekwipunku (było 15)
  • Zmniejszono wizualne wskaźniki trafienia nożem.

Usprawnienia

Wśród najważniejszych usprawnień można wymienić:

  • Kiedy zabójca próbuje złapać ocalałego, ale serwer odrzuca prośbę (zwykle dlatego, że ocalały przestał wykonywać interakcję), zabójca automatycznie przejdzie do wykonania ataku. Ponadto na początku próby chwytania zostaną przyznane postępy w osiągnięciu i wyzwaniu, niezależnie od tego, czy próba się powiodła.
  • Zmniejszono prawdopodobieństwo na to, że jednocześnie zabójca zostanie ogłuszony paletą, a ocalały zostanie zraniony.
  • Zwiększona głośność jęków Ocalałych będzie teraz słyszalna tylko z perspektywy Zabójcy, jeśli ten wykorzystuje umiejętność “Jęki” lub odpowiednie add-ony
  • Jęki tłumione przez umiejętność ocalałego “Żelazna wola” nie będą już wzmacniane przez umiejętności i dodatki Zabójcy. Oznacza to, że teraz killer grający z “Jękami” nie będzie w stanie usłyszeć gracza z “Żelazną wolą”.
  • Nie można już otworzyć włazu kluczem, który nie ma ładunków
  • Dar na mapę Raccoon City Police Department został włączony
  • Menu ustawień – gracze będą teraz mogli włączać i wyłączać niektóre elementy interfejsu. Należą do nich: imiona graczy, liczba haków zabójców i informacje o punktach.
  • Menu ustawień — gracze mogą teraz indywidualnie resetować każdą kartę kategorii.

Więcej o zmianach można przeczytać na oficjalnym forum Dead by Daylight.

5/5 - (25 ocen)
Sdílejte tento příspěvek!
Dead by Daylight
Default image
Mrrroziu
Miłośnik gier typu horror survival, jak i ogromny fan symulatorów. Ostatnio najwięcej czasu spędzam przy Dead by Daylight, przy grze będącej dla mnie świetnym zastrzykiem adrenaliny. W wolnych chwilach lubię też zaglądać do świata Minecrafta i The Sims realizując tam swoje szalone pomysły.
Liczba artykułów: 22
Start Poradniki Kody