Krąg przywołań to specjalny pentagram w Phasmophobia, który umożliwia łatwe przywołanie ducha. Gracze przy jego pomocy mogą zdobyć nagrodę za zdjęcie zjawy, ale też mogą szybko zginąć. Sprawdź, jak działa krąg przywoływań i co robi pentagram w grze.
Spis treści
Jak działa pentagram w Phasmophobia?
Krąg przywołań to jeden z sześciu przeklętych przedmiotów, które mogą pojawić się na mapie podczas zlecenia. Składa się on z czerwonego okręgu namalowanego krwią oraz pentagramem w środku. Na granicy kręgu alfabetem runicznym wypisane są słowa “sacrifice your sanity”. Na zewnątrz ustawionych jest 5 czarnych lub czerwonych świec.
Zazwyczaj krąg z pentagramem pojawia się na obszarach dosyć dużych, aby mógł zmieścić się cały. Warto szukać go w piwnicach, garażach oraz dużych pokojach, ale istnieje także szansa, że pojawi się w małej łazience na dywanie. Dlatego trzeba sprawdzić każde pomieszczenie w domu.

Jak użyć kręgu przywołań?
Aby aktywować krąg przywołań w Phasmophobia, należy zapalić wszystkie pięć świec za pomocą zapalniczki. Należy pamiętać, że każda świeca odejmuję 16% zdrowia psychicznego dla pobliskich graczy, więc po zapaleniu wszystkich świec poczytalność graczy spadnie o 80%. Świece na pentagramie mogą po chwili zgasnąć lub zostać zdmuchnięte przez ducha, tak samo jak w przypadku normalnych świec z ekwipunku.
Po zapaleniu wszystkich pięciu świec duch zostanie przywołany w swojej fizycznej formie, z wyjątkiem Shade, który pojawi się w postaci cienia. Przywołany duch po pojawieniu się w środku pentagramu, zostanie unieruchomiony na maksymalnie 6 sekund. To idealny moment na zrobienie duchowi zdjęcia. Przywołanie też będzie liczone w zadaniach dodatkowych jako zdarzenie paranormalne.

Zabawa z pentagramem w Phasmophobia jest szczególnie niebezpieczna, ponieważ po kilku sekundach duch opuszcza krąg i natychmiastowo rozpoczyna przeklęte polowanie. W tym momencie na zjawę nie zadziała krucyfiks lub kadzidło, więc jedynym sposobem na przeżycie jest ucieczka i dobra kryjówka. Raz aktywowany krąg przywołań nie może zostać ponownie użyty. Istnieje możliwość aktywowania okręgu w trakcie trwania polowania. Wówczas duch zostanie teleportowany do niego, a samo polowanie zostanie przedłużone o 20 sekund bez możliwości przerwania.