Strona główna » Nowe funkcje, mapy i ulepszenia – The Last of Us Part II Remastered w wersji na PC

Nowe funkcje, mapy i ulepszenia – The Last of Us Part II Remastered w wersji na PC

Już 3 kwietnia fani The Last of Us będą mogli ponownie przeżyć historię Ellie i Abby – tym razem na PC. Gra oferuje nie tylko wszystkie usprawnienia z wersji na PS5, ale również dodatkową zawartość i zaawansowane funkcje dedykowane komputerom osobistym. Wersja PC to także odpowiedź na oczekiwania graczy, którzy od lat liczyli na premierę tej części poza konsolami. Naughty Dog zadbało, by przeniesienie tytułu na nową platformę nie było zwykłym portem, lecz pełnoprawnym doświadczeniem dostosowanym do możliwości komputerów.

Nowa zawartość trybu No Return

Tryb roguelike No Return zyska w dniu premiery wersji PC nowe postacie i mapy. Do gry dołączają Bill i Marlene z The Last of Us Part I. Bill, jako „Przemytnik”, specjalizuje się w broni z dropów i wytrzymałości w walce wręcz. Marlene, z kolei, reprezentuje klasę „Ryzykantki” i stawia na ofensywę z pomocą specjalnego karabinu i unikalnych zdolności zmiany trasy podczas rozgrywki.

Cztery nowe mapy dodadzą jeszcze więcej różnorodności: Overlook (z widokiem na Seattle), School (opuszczona szkoła z kampanii), Streets (zarośnięta dzielnica Hillcrest) i Nest (budynek pełen Zainfekowanych z perspektywy Abby).

Optymalizacja pod PC i pełne wsparcie technologiczne

Wersja PC The Last of Us Part II Remastered została przygotowana we współpracy z Nixxes Software i Iron Galaxy i zapewnia szeroki zakres opcji graficznych. Gracze mogą liczyć na wsparcie dla DLSS 3, AMD FSR 3.1 oraz 4, DirectStorage, odblokowany framerate, opcję VSync i zaawansowane ustawienia jakości tekstur, cieni, odbić czy zasięgu detali.

Nie zabraknie również wsparcia dla monitorów ultrapanoramicznych – od 21:9 po nawet 48:9 w konfiguracjach z trzema ekranami. Gra działa w rozdzielczości 4K, a do wyboru pozostają zarówno sterowanie padem (pełne wsparcie DualSense z haptyką), jak i klawiatura z myszką, z rozbudowanymi możliwościami personalizacji.

Wymagania sprzętowe The Last of Us Part II Remastered w wersji na PC

The Last of Us Part II Remastered na PC oferuje szeroką skalowalność, dzięki czemu uruchomienie gry będzie możliwe zarówno na nowoczesnych zestawach, jak i sprzęcie o niższej wydajności. Minimalna konfiguracja zakłada procesor Intel Core i3-8100 lub AMD Ryzen 3 1300X, kartę graficzną pokroju GeForce GTX 1650 lub Radeon RX 5500XT, 16 GB RAM i 150 GB wolnego miejsca na dysku SSD. Pozwala to uzyskać płynność 30 klatek w rozdzielczości 720p.

Zalecane ustawienia (1080p przy 60 kl./s) wymagają już m.in. procesora Intel Core i5-8600 lub AMD Ryzen 5 3600 oraz karty GeForce RTX 3060 lub Radeon RX 5700. Na najwyższym poziomie graficznym (4K/60 FPS) twórcy rekomendują RTX 4080 lub Radeon RX 7900XT, procesor Intel Core i7-11700 bądź Ryzen 7 5700X oraz aż 32 GB RAM. W każdym przypadku gra wymaga systemu Windows 10/11 w wersji 1909 lub nowszej i zainstalowania jej na dysku SSD.

The Last of Us Part II Remastered - wymagania PC

Bonusy dla graczy i aktualizacja 2.0.0

Zarówno gracze PC, jak i posiadacze PS5, otrzymają darmową aktualizację 2.0.0, która wprowadzi nową zawartość do No Return, dodatkowe Trofea oraz poprawki błędów. W ramach konta PlayStation Network gracze PC będą mogli odblokować punkty do aktywacji bonusów i nowy strój dla Ellie – kurtkę z nadchodzącej gry Intergalactic: The Heretic Prophet.

Źródło: Naughty Dog – oficjalna zapowiedź funkcji PC i zawartości No Return dla The Last of Us Part II Remastered

5/5 - (10 ocen)
Udostępnij ten wpis!
Default image
RitzyRanger
Zapalony gracz z duszą odkrywcy i stratega. Na co dzień przemierza nordyckie światy z Kratosem, rozwiązuje starożytne zagadki u boku Lary Croft i podejmuje galaktyczne decyzje jako dowódca Shepard. Fascynują go gry z silną narracją, głębokimi postaciami i decyzjami, które mają realny wpływ na losy świata. Z równą pasją buduje miasta, zarządza zasobami i rozwija imperia w city builderach – od klasyki po nowoczesne perełki gatunku. Na ritzyranger.pl dzieli się przemyśleniami, poradnikami i recenzjami, które łączą emocje z analizą mechanik.
Liczba artykułów: 305
Start Poradniki Kody