Aktualizacja The Sims 4 Ślubne historie – marzec 2022
Reklama
Premiera najnowszego pakietu rozgrywki do The Sims 4 – Ślubne historie nie była zbyt udana z powodu wielu błędów rozszerzenia. Po ponad miesiącu EA wydało aktualizację, która usuwa ponad 30 usterek.
Spis treści
Druga aktualizacja The Sims 4 w marcu
The Sims 4 Ślubne historie to najnowszy pakiet rozgrywki, który swoją premierę miał 23 lutego 2022 roku. Na początku było o nim głośno z powodu blokady w Rosji, a następnie z powodu sporej liczby błędów. Niektóre z nich nie pozwalały na przeprowadzenie ceremonii ślubnej i wesel. Problem narastał z powodu bojkotu fanów gry, a także grupy influencerów, którzy nie chcieli tworzyć materiałów z najnowszego rozszerzenia.
Co ciekawe część z twórców musiała zdawać sobie sprawę z istniejących problemów najnowszego pakietu, ponieważ mieli oni trudności z przedstawieniem Ślubnych historii na oficjalnym streamie na Twitchu. Na szczęście wczoraj (31 marca 2022) EA wydało aktualizację do The Sims 4, w której wymieniono aż 33 naprawione usterki. Niestety twórcy nadal badają sprawę z błędem zapisu 0, który aktualnie występuje u niektórych graczy The Sims 4.
W odróżnieniu od marcowej aktualizacji The Sims 4 z 15 marca 2022 ta wczorajsza nie wprowadza żadnych nowości do gry. Twórcy skupili się tylko i wyłącznie na naprawie błędów z The Sims 4 Ślubne historie.
Lista naprawionych błędów w aktualizacji The Sims 4 Ślubne historie
Poniżej prezentujemy listę błędów, które zostały naprawione wraz z drugą marcową aktualizacją do The Sims 4. Przed instalacją warto zrobić sobie kopie zapasowe zapisów oraz wyłączyć modyfikacje. Aktualizacja dostępna jest na komputery PC (1.86.157.1030), MAC (1.86.157.1230) oraz konsole (1.56.20).
Naprawiliśmy kilka błędów aktywności związanych ze ślubem, które występują podczas odnawiania przysięgi, przyjęcia i ceremonii ślubnej.
Simowie będą teraz mogli chodzić tam i z powrotem po krótkich, średnich i długich korytarzach podczas wykonywania interakcji “Zbierz Simów w alejce”.
Partnerzy będą się teraz pojawiać na ślubach.
Park Centralny – Polana Myshuno jest teraz jednym z miejsc w opcji planowania wydarzeń weselnych, obok innych dodatkowych miejsc.
Simowie nie będą już odkładać bukietu przed przejściem do ołtarza.
Strażnicy obrączek i towarzysze kwiatów nie będą już odmawiać przejścia do ołtarza po wykonaniu dowolnej interakcji z kategorii “Czynności ślubne”.
Zmodyfikowaliśmy przepis na torty weselne, dzięki czemu są one znacznie trwalsze. Stały się one również bezpieczne dla wegetarian!
Teraz wszyscy będą mogli cieszyć się ciastem i deserem podczas uroczystości weselnych.
Goście weselni i ślubni będą teraz poprawnie uczestniczyć w interakcji “Zbierz Simów w Zaułku”.
Nie jest już możliwe wykonanie interakcji “Pokrój tort” na wstępnie pokrojonych tortach.
Urzędnicy ślubni nie będą już stać bezczynnie, zamiast wykonywać swoje obowiązki.
Simowie, którzy pochylają się ku swojej drugiej połowie, aby wykonać interakcję “Pocałunek małżeński”, nie będą już pocierać uchem o twarze innych Simów. Zamiast tego będą używać swoich ust do całowania swojej drugiej połówki.
Niektóre zasłony zostały zmodyfikowane, aby rzucały nieco mniej “teatralny” cień, gdy są zawieszone w pokoju.
Simowie będą odpowiednio reagować podczas przeprowadzania romantycznych interakcji społecznych podczas powolnego tańca.
Nieco złagodziliśmy opisy tortów weselnych, dodając szczegóły dotyczące miejsc, w których można je umieścić.
Simowie będą otrzymywać uczucia “Nie wybrano mnie jako Sima/Simów z orszaku weselnego” oraz “Nie zaproszono mnie na wesele!” tylko w odpowiednich momentach.
Interakcja “Napijmy się” w barach nie jest już dostępna dla dzieci i nastolatków podczas próbnej kolacji, spotkania rodzinnego i kolacji zaręczynowej.
Zaręczone pary nie będą już mogły wykonywać interakcji związanych ze ślubem na tortach weselnych, które nie należą do nich.
Simowie będą kroić torty weselne, nawet jeśli są na nich toppery. Simowie po prostu zdejmują topper z tortu i umieszczają go w ekwipunku, zanim pokroją tort ze swoją drugą połówką.
Usunęliśmy również problem, który powodował, że toppery lewitowały nad tortami po interakcji “Weź kawałek”.
Po wybraniu gości opcja planowania ślubu wyświetli wszystkich Simów związanych z parą młodą. Oznacza to, że goście nie będą już pozostawać niezaproszeni po edycji listy gości przez Sima, który nie jest pierwotnym gospodarzem imprezy – teraz obaj Simowie z pary młodej będą uważani za gospodarzy.
Kod ubioru gości nie będzie się już resetował po edycji wesela.
Simomaniacy będą mogli wybrać, w którym przejściu powinni zgromadzić się Simowie, a Simowie, którzy zebrali się, by obserwować wyjście pary, będą mogli teraz bez problemu przejść w obu kierunkach.
Nauczyliśmy Simów dobrych manier, więc będą teraz zwracać uwagę na toasty i przestaną głośno rozmawiać.
Rozumiemy, że to wielki dzień, ale wypadałoby się jakoś zachowywać.
Simowie, których tyły są nieco większe, nie będą już doświadczać nakładania się ich czterech liter na obiekt ymTop_GP11Casual.
Podczas wykonywania interakcji “Złóż przysięgę małżeńską i pocałuj” lub “Złóż przysięgę małżeńską z Simem udzielającym ślubu i pocałuj” podczas ceremonii ślubnej, Simowie nie zapomną pocałować swojej drugiej połówki.
Wprowadziliśmy kilka zmian, które przyniosą więcej słońca do Tartos.
Simowie udzielający ślubu będą teraz poświęcać pełną uwagę parze młodej i nie będą odwracać się do innych Simów podczas przemowy.
Simowie będą nosić na ślub swój dotychczasowy strój formalny, jeśli jest on w odpowiednim kolorze.
Simowie będą nosić strój imprezowy na kolację zaręczynową, a goście będą nosić strój formalny na ślub i odnowienie przysięgi.
Złośliwe skrzaty rozlały klej na krzesła w miejscu ślubu, uniemożliwiając Simom wstawanie z nich. Skrupulatnie je wyczyściliśmy i poradziliśmy skrzatom, aby były bardziej rozważne, dzięki czemu Simowie mogli wstać później i zająć się innymi czynnościami związanymi ze ślubem.
Dodaliśmy muzykę w tle, aby podkreślić ważne momenty podczas wesela.
Usunęliśmy też błąd, który powodował, że ręce Simów nakładały się na siebie podczas tańca w parze.
Jestem fanem wielu gier z bardzo różnych gatunków - od symulacji, przez platformówki, aż po strzelanki. Najwięcej czasu spędziłem na pewno w simsach tworząc kolejne pokolenia (szczególnie w The Sims 2) oraz w Minecrafcie budując mnóstwo budowli i eksplorując świat.