Kilka dni temu dwie ostatnie gry z serii Tomb Raider zostały zaktualizowane na komputerach PC i od teraz będą wspierać technologię DLSS, opracowaną przez NVidię. To dobre wieści dla fanów serii i dobry moment na odświeżenie rozgrywki.
Technologia DLSS to przełomowa technika generowania obrazu w grze opartej na SI. Dzięki sieci neuronowej z zakresu głębokiego uczenia się gra wyświetla więcej klatek na sekundę, przy zachowaniu ostrości i jakości. W rzeczywistości gra generuje się w mniejszej rozdzielczości, która następnie jest skalowana do rozdzielczości natywnej, a dzięki wykorzystaniu SI w całym procesie jakość obrazu jest zdecydowanie wyższa niż przy ręcznej zmianie rozdzielczości na niższą.
Wsparcie dla tej technologii posiada około 120 gier, a do tej kolekcji dołączył Rise of the Tomb Raider, który swoją premierę na PC miał w 2016 roku i Shadow of the Tomb Raider z 2018 roku.
Według otrzymanych informacji gry zanotowały wzrost na poziomie 75% dla Rise of the Tomb Raider i 50% w przypadku Shadow od the Tomb Raider. Funkcja ta niestety dostępna jest tylko dla posiadaczy kart graficznych NVidia z rodziny RTX.
Aktualizacja dla Shadow of the Tomb Raider jest już dostępna do pobrania. W przypadku Rise of the Tomb Raider aktualizacji została tymczasowo wycofana z powodu liczby błędów, które generowała w grze. Twórcy już pracują nad jej poprawą i aktualizacja powinna być ponownie dostępna w ciągu najbliższych, paru dni.
The Sims 4 wkracza na nowy, magiczny poziom – EA i Maxis zapowiedzieli dodatek The…
29 kwietnia gracze The Sims 4 otrzymali nową aktualizację, która wprowadza liczne poprawki błędów i…
29 kwietnia 2025 twórcy inZOI opublikowali kolejną aktualizację, oznaczoną jako wersja 0.1.7. Tym razem nacisk…
Już 1 maja do The Sims 4 trafią trzy nowe Kolekcje: Warsztat majsterkowicza, Złoty wiek…
EA opublikowało nową listę zgłoszonych przez społeczność problemów, nad którymi pracuje zespół The Sims 4.…
InZOI nie zwalnia tempa i serwuje kolejną porcję usprawnień, które mają uczynić świat gry jeszcze…