Farming Simulator 22: Haut-Beyleron – rozmiary pól i szczegóły

Reklama

Gra Farming Simulator 22 wprowadziła wiele nowości oraz zmian. Wraz z grą zostały dodane również nowe mapy, a jedna z nich polega to Haut-Beyleron. Jest to jedna z trzech domyślnych map, które zostały dodane do gry. Jakie są rozmiary pól na tej mapie? Jakie ma zalety i wady?

FS22: Haut-Beyleron – ilość i rozmiary pól

Haut-Beyleron wzorowana jest na francuskim krajobrazie oraz tamtejszym budownictwie. Mapa ta jest całkiem spora i posiada aż 48 pól różnych wielkości: od 0,6 do niemal 14 hektarów. Na poziomie trudności łatwy dostępne na start są trzy pola: 38, 40 i 41. Pola można ze sobą łączyć za pomocą pługu, o ile nie są rozdzielone rzeką, torami, czy asfaltem.

Poniżej pełna lista pól wraz z ich rozmiarami:

Nr polaPowierzchnia pola (w ha)
10,8
20,9
31,5
44,1
57
63,8
70,4
80,7
94
103,1
113,8
120,7
134
141,6
154,8
162,2
170,7
183,2
197,7
202,6
212,4
224,6
231,1
241,2
253,2
2613,9
271,9
283,2
293
307,8
312,9
323,2
334,2
340,8
352,3
366,9
372,2
381,2
391,4
400,9
411,9
421,6
434,6
443,1
453,8
463,1
472,4
483,2
434,6
443,1
453,8
463,1
472,4
483,2
Rozmiary pól na mapie Haut-Beyleron – Farming Simulator 22
Widok całej mapy Haut-Beyleron z Farming Simulator 22

Największe pola na mapie

Mapa posiada kilka, całkiem sporych, pól. Największe z nich ma numer 26 i ma powierzchnię niemal 14 hektarów. Drugie w kolejności to pole nr 30 (o powierzchni 7,8 hektara) oraz 19 (o powierzchni 7,7 hektara).

Największe pola to:

  • pole nr 26 – 13,9 ha
  • pole nr 30 – 7,8 ha
  • pole nr 19 – 7,7 ha
  • pole nr 5 – 7 ha
  • pole nr 36 – 6,9 ha

Najmniejsze pola na mapie

Z kolei najmniejsze pola na mapie to te po powierzchni mniejszej niż hektar. Najmniejsze spośród wszystkich to pole nr 7 o powierzchni 0,4 hektara oraz 8, 12 i 17 o podobnej wielkości 0,7 hektara.

Najmniejsze pola to:

  • pole nr 7 – 0,4 ha
  • pole nr 8 – 0,7 ha
  • pole nr 12 – 0,7 ha
  • pole nr 17 – 0,7 ha
  • pole nr 1 – 0,8 ha
  • pole nr 34 – 0,8 ha

Możliwe połączenia pól

Przy większych gospodarstwach można również połączyć ze sobą pola za pomocą pługu, aby otrzymać jedną, dużą powierzchnię pracy. Po połączeniu pól pracownicy będą traktować pole jako całość, dzięki czemu nie będzie potrzeby ich manualnego przenoszenia na kolejne pole, aby kontynuowali swoją pracę.

Możliwe połączenia bez usuwania dróg polnych:

  • pole nr 17 i 18,
  • pole nr 7 i 8.

Istnieje możliwość połączenia pól podzielonych drogą polną. Wystarczy wykonać orkę, przejeżdżając przez te drogi polne pługiem. Warto jest to mieć na uwadze. Dzięki temu możliwości połączenia pól znacznie się powiększają.

Możliwe połączenia przy zaoraniu dróg polnych:

  • pola nr 1 i 2,
  • pola nr 3, 4, 5 i 6,
  • pola nr 10, 11 i 12,
  • pola nr 13, 14 15 i 16,
  • pola nr 19 i 20,
  • pola nr 22, 23 i 24,
  • pola nr 26, 28 i 29,
  • pola nr 30, 32 i 33,
  • pola nr 38, 39, 40, 41 i 42,
  • pola nr 43 i 44,
  • pola nr 45, 46 i 47.
FS22: Haut-Beyleron – przykładowe połączenie pól 26, 28 i 29

FS22: Haut-Beyleron – zalety mapy

Istotną zaletą tej mapy są przede wszystkim duża ilość pól o średniej i dużej powierzchni. Kształty tych pól są również regularne, co przekłada się na lepszą wykonaną pracę choćby przez pracowników.

Kolejnym plusem jest stosunkowo mała liczba lasów, które nie zajmują dodatkowej powierzchni pól.

FS22: Haut-Beyleron – wady mapy

Wady tej mapy związane są głównie z lokalizacją tych pól. Często pola otoczone są asfaltem lub torami, co uniemożliwia połączenie kilku pól w jedno większe (choć są miejsca, gdzie można to uczynić).

Kolejnym aspektem jest fakt, że często przy zakupie pól, należy kupić również “okoliczną przestrzeń”, a pole może stanowić jej niewielką część. Przy zakupie pola, zwłaszcza w początkowych etapach, warto sprawdzać, jak duży obszar chcemy kupić oraz za jaką cenę, ponieważ zwyczajnie można przepłacić.

5/5 - (16 ocen)
Reklama
RitzyRanger

Zapalony gracz z duszą odkrywcy i stratega. Na co dzień przemierza nordyckie światy z Kratosem, rozwiązuje starożytne zagadki u boku Lary Croft i podejmuje galaktyczne decyzje jako dowódca Shepard. Fascynują go gry z silną narracją, głębokimi postaciami i decyzjami, które mają realny wpływ na losy świata. Z równą pasją buduje miasta, zarządza zasobami i rozwija imperia w city builderach – od klasyki po nowoczesne perełki gatunku. Na ritzyranger.pl dzieli się przemyśleniami, poradnikami i recenzjami, które łączą emocje z analizą mechanik.

Ostatnie wpisy

Jak dodać zwierzęta w inZOI do miasta?

Jeżeli marzysz o tym, by Twoje miasto w InZOI nabrało życia i uroku, dodanie zwierząt…

6 miesięcy temu

Jak mieć kota w inZOI?

Koty zdecydowanie przyciągają wzrok graczy już od pierwszego spojrzenia na ekran startowy inZOI. Nic dziwnego,…

6 miesięcy temu

Jak zmienić długość włosów w inZOI?

Tworząc swoją postać Zoi w grze InZoi, z pewnością chcesz, by jej wygląd był idealny…

6 miesięcy temu

Jak wyleczyć alergię w inZOI i gdzie kupić lekarstwo?

W grze inZOI twoja cyfrowa postać – Zoi – doświadcza zmian pór roku i warunków…

6 miesięcy temu

Jak się przeprowadzić w inZOI?

W inZOI dom to nie tylko dach nad głową – to centrum życia Twoich Zoi,…

6 miesięcy temu

Jak znaleźć pracę w inZOI i dostać awans?

Jeśli chcesz, aby Twój Zoi mógł żyć wygodnie i niezależnie w świecie inZOI, musisz znaleźć…

6 miesięcy temu
Reklama