29 kwietnia 2025 twórcy inZOI opublikowali kolejną aktualizację, oznaczoną jako wersja 0.1.7. Tym razem nacisk położono zarówno na nowe elementy personalizacji postaci i budynków, jak i na poprawę płynności oraz stabilności rozgrywki. Gracze mogą liczyć na garść nowości kosmetycznych, ale także na istotne zmiany w mechanikach emocji, czystości parceli czy zarządzaniu głodem.
Nowa zawartość jest już dostępna dla wszystkich użytkowników do pobrania za pomocą launchera Steam. Poniżej przedstawiamy szczegółowe omówienie tego, co zmieniło się w grze.
Spis treści
Zaktualizowany moduł Personalizacji w inZOI otrzymał sporo nowych opcji, które pozwolą jeszcze lepiej oddać indywidualność postaci. Wprowadzono trzy nowe fryzury o krótszym kroju, wzbogacające stylizacje o świeże możliwości.
Ubraniowe nowości obejmują zestaw dwóch koszulek, jednych spodni, trzy warianty długości skarpet i aż dziewięć nowych modeli pończoch. To ukłon w stronę graczy, którzy lubią bawić się detalami. Dodatkowo pojawiły się cztery nowe kapelusze, para okularów oraz pięć akcesoriów do włosów. Dopełnieniem aktualizacji są dwa nowe style rzęs, które pozwolą lepiej dopasować wygląd oczu do osobowości Zoi.
Twórcy inZOI wprowadzili aż 25 nowych tekstur do dekoracji ścian, podłóg, dachów i sufitów. Dzięki temu możliwości aranżacji wnętrz i zewnętrznej fasady budynków zyskały znaczną głębię.
Dodano także cztery rodzaje krótkich schodów, które zwiększają elastyczność w projektowaniu przestrzeni. Wraz z nimi do gry trafiło 13 nowych modeli drzwi i 16 różnych okien – każdy w kilku stylach i rozmiarach, co daje twórcom jeszcze większą swobodę działania. Dodatkową nowością jest baner aktualizacji w Lobby, który w przejrzysty sposób prezentuje nowe przedmioty.
Jedną z kluczowych zmian jest spowolnienie tempa brudzenia się parceli. Do tej pory konieczność ciągłego sprzątania wywoływała frustrację i zakłócała rytm gry. Teraz system czystości działa łagodniej, a twórcy rozważają możliwość całkowitego jego wyłączenia w przyszłości.
Ulepszono również system emocji Zoi – teraz emocja bazowa zmienia się tylko, gdy wskaźnik emocji osiągnie co najmniej dwa punkty. Ma to zapewnić bardziej naturalne przejścia i uniknąć zbyt gwałtownych zmian nastrojów. Drobna, ale istotna zmiana dotyczy głodu – spożycie jedzenia ulicznego będzie teraz bardziej efektywne, zmniejszając częstotliwość odczuwania głodu przez Zoi.
W najnowszej aktualizacji inZOI znalazło się także miejsce dla szeregu istotnych poprawek technicznych. Usunięto m.in. błąd uniemożliwiający męskim Zoi jedzenie uliczne na siedząco oraz problemy z realizacją pragnień związanych z Tteokbokki.
Zaktualizowano także odwzorowanie wyglądu twarzy postaci po rozpoczęciu gry i naprawiono niedoskonałości związane z kolorem schodów oraz zachowywaniem informacji o twórcy parceli.
Wśród napraw krytycznych znalazły się poprawki graficzne, zawieszanie się podczas przetwarzania SceneDepthZ oraz błędy w zapisywaniu plików, jeśli ich ścieżka zawierała znaki specjalne. Nie zabrakło również aktualizacji lokalizacji – tłumaczenia w kilku językach zostały poprawione, co zapewnia bardziej naturalne doświadczenie dla graczy międzynarodowych.
Zespół inZOI podkreśla, że to nie koniec zmian – twórcy nadal pracują nad zwiększeniem stabilności, komfortu rozgrywki i rozbudowywaniem dostępnych narzędzi. Każda aktualizacja to odpowiedź na sugestie społeczności i przykład systematycznego rozwijania potencjału gry.
The Sims 4 wkracza na nowy, magiczny poziom – EA i Maxis zapowiedzieli dodatek The…
29 kwietnia gracze The Sims 4 otrzymali nową aktualizację, która wprowadza liczne poprawki błędów i…
Już 1 maja do The Sims 4 trafią trzy nowe Kolekcje: Warsztat majsterkowicza, Złoty wiek…
EA opublikowało nową listę zgłoszonych przez społeczność problemów, nad którymi pracuje zespół The Sims 4.…
InZOI nie zwalnia tempa i serwuje kolejną porcję usprawnień, które mają uczynić świat gry jeszcze…
Electronic Arts przygląda się swojemu największemu konkurentowi na rynku symulatorów życia. Oficjalna ankieta dotycząca gry…